TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I NOVEMBER

Apple indtager top tre med blandt andet iPhone 11, iPhone 11 Pro og iPhone 11 Pro Max. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i november

Apple har i denne måned syv mobiler i top 10. iPhone 8 og iPhone XS er i stigende popularitet, mens iPhone 11 Pro Max vedholder en flot tredje plads.

Huawei er også repræsenteret denne måned med P Smart 2019.

Samsungs Galaxy S10 er tilbage efter nogle måneders fravær og Galaxy S10e indtager en tiende plads.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores mere end 20.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.