Top 10: De mest populære mobiler i marts

Apple er på toppen og sidder igen på top tre med forskellige udgaver af iPhone 12 i Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i marts. Her er også flotte placeringer til Samsungs Galaxy S21, der i to forskellige udgaver er lige i hælene på iPhone 12.

Apple er i denne måned tilbage på toppen og indtager førstepladsen på Telias opgørelse over de mest solgte mobiler i marts måned. Apple iPhone 12 ligger nr. 1 imens Pro og Pro Max udgaverne tager sig af 2. og 3. pladsen.

Samsung Galaxy S21 Ultra indtager pladsen som nummer 4 efterfulgt af den normale Galaxy S21 som nummer fem.

Den sidste halvdel af listen deles mellem hele fem forskellige modeller fra hhv. Apple og Samsung. Apples iPhone SE ligger nr 6, nr 7 er Samsung Galaxy A51 og Apple iPhone 11 og 12 Mini tager sig af henholdsvis 8. og 9. pladsen. Og Samsung Galaxy S20 FE runder denne måneds top 10 af.

Du kan se mere information om mobilerne og finde både priser og butikker på Telias hjemmeside.

Som en del af den delvise genåbning af samfundet har 22 af Telias butikker åbent og byder igen kunder velkomne med både håndsprit og smil bag mundbindene. Læs mere her og se listen over de åbne butikker.

Telia reducerer klimaaftryk med 6.000 ton CO2 i et coronapræget 202011.3.2021 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Telias samlede klimaaftryk er faldet med 8% - omkring 6.000 ton CO2 - i et 2020 præget af coronakrise og de store nedlukninger af samfundet. Det viser Telias netop offentliggjorte bæredygtighedsrapport for 2020. Rapporten viser også, at et fald i affaldsmængden på 30% samt en mere effektiv lagerstyring har bidraget til at reducere teleselskabets klimaaftryk. Endnu et skridt mod at opnå klimaneutralitet senest i 2030.