Top 10: De mest populære mobiler i marts

Apple indtager top tre med iPhone 11, iPhone 11 Pro og iPhone XS. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i marts.

Apple har i denne måned fem mobiler i top 10. iPhone 11, 11 Pro, XS og 11 Pro Max vedholder deres top fire, mens iPhone 7 er stigende i popularitet.

Huawei er også repræsenteret med to telefoner, hvor P30 Pro er i stigende popularitet og P Smart 2019 vedholder sin plads fra sidste måned.

Samsung er repræsenteret med tre telefoner. Den splinternye S20 og S20 Ultra indtager en flot femte og niende plads, mens S10 er tilbage efter et par måneders fravær.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.