Top 10: De mest populære mobiler i juni

Apple indtager top tre med den nye iPhone 11, iPhone SE og iPhone 11 Pro. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i juni.

Apple har i denne måned fem mobiler i top 10. iPhone 11 er stigende i popularitet og indtager en første plads, iPhone SE bevarer sin placering i top tre, mens iPhone XS er tilbage efter lidt fravær. iPhone 11 Pro og iPhone 11 Pro Max vedholder deres pladser fra sidste måned.

Huawei er repræsenteret med to telefoner, hvor P30 Pro vedholder sin femte plads og P30 Lite 4 indtager en niende plads.

Samsungs Galaxy S20+ indtager listen på en sjette plads, mens Galaxy S20 er stigende i popularitet. Den nye Samsung Galaxy A71 indtager listen på en flot niende plads.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.