Top 10: De mest populære mobiler i juli

Apple indtager top tre med iPhone SE, iPhone 11 og iPhone 11 Pro. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i maj.

Apple har i denne måned fem mobiler i top 10. iPhone SE er stigende i popularitet, iPhone 11 Pro Max indtager en fjerde plads, mens iPhone 7 er tilbage efter lidt fravær.

Huawei er repræsenteret med to telefoner, hvor P30 Pro indtager en syvende plads og P30 Lite 4 indtager en tiende plads.

Samsungs Galaxy S10 er tilbage på listen, mens Galaxy S20 indtager en niende plads og Galaxy S20+ er stigende i popularitet og indtager en femte plads.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.