Top 10: De mest populære mobiler i januar

Apples iPhone 12 Pro sidder på tronen, men Samsung stryger ind som nummer to på listen over januar måneds med solgte mobiler hos Telia.

Apple indtager endnu en gang førstepladsen - denne gang med iPhone 12 Pro -  men Samsung har sneget sig ind på 2. pladsen med deres Galaxy A51. Det viser Telia opgørelse over januar måneds mest solgte mobiler.

Listen domineres fortsat af Apple, der sidder 3.-7. pladserne med tre forskellige version af iPhone 12, samt iPhone SE og iPhone 11

Huawei holder fast i 8. pladsen med P40 Lite, imens iPhone 11 Pro og Samsung Galaxy S21 runder listen af på henholdsvis 9. og 10. pladsen.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside. Og du kan se se tidligere Top 10 lister i Telias presserum