TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I JANUAR

Apple indtager top tre med blandt andet iPhone 11, iPhone 11 Pro og iPhone 11 Pro Max. Det viser Telias opgørelse over måneden mest solgte mobiler i januar.

Apple har i denne måned fem mobiler i top 10. iPhone XS er stigende i popularitet og sniger sig op på en femte plads, mens iPhone 8 følger lige efter på en sjette plads.

Huawei er også repræsenteret med tre telefoner, hvor P30 Pro er tilbage på listen, P Smart 2019 vedholder sin plads fra november og P30 Lite 4 indtager listen igen på en 10. plads.

Samsungs Galaxy S10+ er tilbage på månedens top 10 og indtager en fjerde plads.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er Telia Company, den nye generation af teleselskab. Vores mere end 20.000 talentfulde kollegaer servicerer hver dag millioner af kunder i en af verdens mest teknologimodne regioner. Med en stærk tele-infrastruktur er vi samlingspunkt for det digitale økosystem, som hver dag gør det muligt for private, virksomheder og samfund at følge lige præcis det, som giver allermest mening for netop dem – på deres egne betingelser. Med hovedkvarter i den nordiske region – epicenter for innovation og teknologi - er vi klar til at forandre branchen og bringe hele verden endnu tættere på vores kunder.