Top 10: De mest populære mobiler i februar

Samsung har erobret førstepladsen på top 10 over de mest solgte mobiler hos Telia i Februar.

Samsung har med Galaxy S20 FE fravristet Apple førstepladsen i denne måneds top 10 over de mest solgte telefoner hos Telia.

Til gengæld står der Apple iPhone 12 på de næste fire pladser på listen, hvor hhv. Mini, almindelig, Pro Max og Pro versionerne stadig er populære.

Apples iPhone 11 ligger nr. 6 på listen, imens Samsung Galaxy S21 indtager pladsen som nr. 7. Samsung Galaxy S21 Ultra er ny på listen som nr. 9 lige bag Apple iPhone SE. Sidste plads på top 10 er Apples iPhone 11 Pro

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Som en del af den delvise genåbning af samfundet har 22 af Telias butikker i dag slået dørene op og byder igen kunder velkomne med både håndsprit og smil bag mundbindene. Læs mere her og se listen over de åbne butikker.

Telia reducerer klimaaftryk med 6.000 ton CO2 i et coronapræget 202011.3.2021 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Telias samlede klimaaftryk er faldet med 8% - omkring 6.000 ton CO2 - i et 2020 præget af coronakrise og de store nedlukninger af samfundet. Det viser Telias netop offentliggjorte bæredygtighedsrapport for 2020. Rapporten viser også, at et fald i affaldsmængden på 30% samt en mere effektiv lagerstyring har bidraget til at reducere teleselskabets klimaaftryk. Endnu et skridt mod at opnå klimaneutralitet senest i 2030.