Top 10: De mest populære mobiler i februar

Apple indtager igen månedens top 3, denne gang med iPhone 11, 11 Pro og XS. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i februar.

Apple har i denne måned seks mobiler i top 10. iPhone XS sniger sig fra femte pladsen, op i top 3 på en flot tredje plads. iPhone 11 Pro stiger helt til tops og indtager en første plads, mens vi har fået gensyn med iPhone 7, der tager en niende plads.

Huawei er også repræsenteret med tre telefoner, hvor P Smart 2019 vedholder sin syende plads og P30 Lite 4 stiger i popularitet og indtager en ottende plads.

Samsungs Galaxy S10+ falder et hak ned og ender på en flot femte plads.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.