Top 10: De mest populære mobiler i december

Apple dominerede julemånedens telefonsalg og indtager de fem øverste pladser i Telias top 10 over de mest solgte mobiler i december. Samsung har tre telefoner på listen, hvor der også er blevet plads til Huawei på en 9. plads.

Apple rydder bordet i toppen af december måneds top 10 med de første fem pladser. iPhone 12 Pro Max indtager førstepladsen, iPhone 12 Pro tager sig af andenpladsen, imens den almindelige iPhone 12 ligger nummer tre.

Samsung har i alt tre telefoner på listen. Bedst placeret er Galaxy S20, der ligger på en 6. plads. Galaxy A41 ligger nummer 8 og A51 runder listen af på en 10. plads.

Huawei er også med på julemånedens top 10. P40 Lite er ny på listen i denne omgang med en 9. plads.

Du kan se mere information om mobiler, priser og butikker på Telias hjemmeside.

Telia reducerer klimaaftryk med 6.000 ton CO2 i et coronapræget 202011.3.2021 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Telias samlede klimaaftryk er faldet med 8% - omkring 6.000 ton CO2 - i et 2020 præget af coronakrise og de store nedlukninger af samfundet. Det viser Telias netop offentliggjorte bæredygtighedsrapport for 2020. Rapporten viser også, at et fald i affaldsmængden på 30% samt en mere effektiv lagerstyring har bidraget til at reducere teleselskabets klimaaftryk. Endnu et skridt mod at opnå klimaneutralitet senest i 2030.