Top 10: De mest populære mobiler i august

Apple indtager top tre med den nye iPhone 11, iPhone SE og iPhone 11 Pro. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i august.

Apple har i denne måned fire mobiler i top 10. iPhone SE falder et enkelt hak ned til en andenplads, iPhone 11 er stigende i popularitet og indtager en førsteplads, mens iPhone 11 Pro Max indtager en sjetteplads.

Huawei er repræsenteret med to telefoner, hvor P30 Pro indtager en ottendeplads.

Samsungs Galaxy S20 er stigende i popularitet, mens Galaxy S20+ tager syvendepladsen.

I denne måned har OnePlus og Montorola også indtaget listen. OnePlus Nord ryger dirkete ind på en femteplads og Montorola Moto E6 Plus indtager en niendeplads.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.