TOP 10: DE MEST POPULÆRE MOBILER I APRIL

Apple indtager første- og andenpladsen med iPhone 11 og iPhone 11 Pro, mens Huawei indtager en flot tredjeplads med P30 Pro. Det viser Telias opgørelse over måneden mest solgte mobiler i April.

Apple har i denne måned fem mobiler i top 10. iPhone 11 og 11 Pro vedholder sin første- og andenplads fra sidste måned, mens iPhone 11 Pro Max og iPhone XS er en smule faldende i poplaritet. Den splinternye iPhone SE er blevet taget godt imod, og indtager en fjerdeplads.

Huawei er også repræsenteret med to telefoner, P30 Pro er i stigende popularitet, mens P30 Lite 4 er tilbage på listen efter nogle måneders fravær.

Samsung har tre telefoner i top 10. Galaxy S10 er stigende i popularitet, Galaxy S20 Ultra indtager en ottendeplads, mens vi byder velkommen til Galaxy A40

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.