Tony Hawk: Den ikoniske skateboarder kan opleves i Falkoner Salen 3. august 2022

Oplev An Evening with Tony Hawk i Falkoner Salen 3. august 2022 Den ikoniske skateboarder ser tilbage på sit liv og legendariske karriere i et talk-format for første gang i DK. Billetsalget starter 28. januar kl. 10:00 via Ticketmaster.

'AN EVENING WITH TONY HAWK' I FALKONER SALEN 3. AUGUST 2022

An Evening with Tony Hawk – live i Falkoner Salen i København. Den ikoniske skateboarder ser tilbage på sit liv og legendariske karriere. Oplev showet for første gang i Danmark fredag 3. august 2022. Billetsalget starter 28. januar kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

Tony Hawk var 9 år gammel da hans storebror gav ham sit første skateboard og dermed ændrede Tonys liv. Som 14-årig blev han professionel og i en alder af blot 16 år var han bredt anerkendt som den bedste skater i verden. Han blev verdensmester 12 år i træk og laver stadig skate demoer og opvisninger rundt omkring i verden den dag i dag.

Tony Hawk har været det største ikon inden for ekstremsport siden 1999, da han gik sammen med Activision og skabte det skelsættende playstationspil ’Tony Hawk’s Pro Skater’. Et spil der ændrede hans liv for altid. Med lidt heldig timing, blev han til X Games det samme år den første til at lande en ”900”, et trick der ses som den hellige gral inden for vert skateboarding. Disse to milepæle var med til at løfte skateboarding til helt nye højder og cementerede Tony Hawks plads som sportsgrenens helt store stjerne.

Ved hjælp af sine ekstraordinære forretningsevner har Tony Hawk skabt et brand med mange ben: Brandet omfatter blandt andet et videospils-franchise i millardklassen, som udgav Tony Hawk’s™ Pro Skater™ 1+2 i 2020, en relancering af de klassiske playstationspil. Derudover har han også sit eget tøjfirma Hawk Clothing, Birdhouse Skateboards og Tony Hawk Signature Series som laver merchandise og legetøj. Hans inspirerende talks tiltrækker enorme publikummer, både smarte millennials og veteraner fra forretningsverdenen. Han er en intuitiv marketing-guru og har skabt en following af millioner af fans på tværs af sine social media-kanaler.

Tony Hawk er regelmæssigt med i diverse TV-udsendelser og film. Derudover har han været radiovært på Sirius XM i 14 år. Han har også lavet en ny podcast der hedder Hawk vs. Wolf sammen med Jason Ellis. Selvbiografien, HAWK—Occupation: Skateboarder, var en New York Times bestseller og hans bog How Did I Get Here? The Ascent of an Unlikely CEO dækker forretningsdelen af hans karriere. Hans produktionsselskab 900 Film laver TV, film, reklamer og content.

Vigtigst af alt er Tony Hawk et forbillede for fans i alle aldre. Han startede The Skatepark Project, som har uddelt mere end 10 millioner dollars i støtte til mere end 600 skatepark-projekter rundt i verden. Fonden hjælper med at skabe trygge steder at skate gennem finansiering til offentlige skateparker i lavindkomstområder.

Billetsalget starter 28. januar kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale starter 27. januar kl. 10:00

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet til København og Aarhus.28.6.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

THE HU 31. OKTOBER 2022 DEN GRÅ HAL, KBH 1. NOVEMBER 2022 TRAIN, AARHUS The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet tilbage til Danmark. The HU startede med at lave musik i 2016 og fik hurtig massiv interesse fra internationale musikmedier og fans verden over. Bandet, der kommer fra Mongoliet, kombinerer heavy metal med traditionel mongolsk strubesang og har på den måde skabt en helt unik lyd. Deres første to videoer, ’Yuve Yuve Yu’ og ’Wolf Totem’ gik viralt og bandet fik hurtigt stor international succes. The HU kalder deres stil Hunnu Rock, inspireret af Hunnu, et mongolsk imperium fra oldtiden. Nogle af bandets tekster indeholder mongolske kampråb og lyrik som bliver udfoldet over et betagende lydbillede. De kombinerer traditionelle mongolske instrumenter, såsom en Morin Khuur, der er en form for violin, en Tovshuur, hvilket er en mongolsk guitar og en Tumur Khuur, der er en mongolsk udgave af en harpe. Dertil tilføjer de selvfølgelig d

Volbeat spiller endelig koncert i Danmark igen!27.6.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ I ROYAL ARENA 20. OKTOBER 2022 Volbeat offentliggør europæisk efterårsturné, og spiller endelig koncert i Danmark igen! Special guests i Royal Arena: Skindred (UK) og Bad Wolves (US) Efter næsten tre år uden danske koncerter, spiller de danske Rock’n’roll rebels Volbeat endelig i Danmark igen. De løfter i dag sløret for 32 europæiske datoer på deres ’Servant Of The Road World Tour’, hvor de inviterer Skindred med som special guests, Bad Wolves som opener (på det europæiske fastland), og Napalm Death (i UK og Irland). Bandet udgav i december deres ottende album "Servant of the Mind", der toppede en lang række hitlister, og viste en mere tung side af Volbeats sangskrivning. Herhjemme hittede duetten med Stine Bramsen "Dagen Før", mens udlandet tog varmt imod den punkede "Wait A Minute My Girl", og den tunge og signaturlydende Volbeat sang "Shotgun Blues". Beskrevet af Louder som "titaniske heavy metal-riffs, der støder frontalt sammen med roc