To nye næstformænd i DI Roskilde/Køge Bugts bestyrelse

Bestyrelsen i DI’s regionalforening DI Roskilde/Køge Bugt, der repræsenterer knap 900 virksomheder i Roskilde, Køge, Greve, Lejre og Solrød kommuner, har konstitueret sig og valgt to nye næstformænd.

Direktør Morten Hovmøller fra entreprenørvirksomheden Gorm Hansen & Søn A/S i Roskilde tiltræder som ny næstformand, han sidder også i DI Byggeri Sjælland og Lolland-Falsters bestyrelse.

Den anden næstformand er adm. direktør Pia Lund Larsen fra erhvervsrengørings-virksomheden MJ Service A/S. De to afløser Supply Chain Direktør Keld G. Nielsen, Stryhns i Roskilde, der fortsætter som menigt bestyrelsesmedlem.

Efter konstitueringen ser DI Roskilde/Køge Bugts bestyrelse sådan ud:

• Jeanet Løgsted (formand), adm. direktør, Scantox A/S
  • Morten Hovmøller (næstformand), direktør, Gorm Hansen & Søn A/S
  • Pia Larsen (næstformand), adm. direktør, MJ Service A/S
  • Keld G. Nielsen, Supply Chain direktør, Stryhns A/S
  • Carsten K. Jensen, CEO, CKJ Steel A/S
  • Mikkel Friis-Holm, Ejer og adm. direktør, Friis-Holm Chokolade A/S
  • Hanne Zinck Jørgensen, COO & Partner, Berlin Packaging Denmark A/S
  • Jørn Stryger, fabriksdirektør, CP Kelco ApS
  • Martin Vestergaard, direktør, Power Stow A/S
  • Jesper Seidelin Nordby, adm. direktør, Brdr. K. Hansen A/S
  • Christian Midé Andersen, COO – Fabriksdirektør, F. Junckers Industrier A/S
  • Steen Therkildsen, produktionsleder, B.A industriservice A/S

Adm. direktør Pia Lund Larsen fra erhvervsrengørings-virksomheden MJ Service A/S, er ny næstformand.