To nye medier for producenter af energi på havet

Ledere, leverandører og ansatte i offshore-industrien får deres egne medier. Det sker, når DK Medier lancerer DK Havenergi og DK Vindkraft for producenter af olie og gas og el fra vindmøller.

Produktion af olie og gas på havet har i mange år været en Danmarks væsentligste indtægtskilder. I de kommende år ventes el fra havmøller at blive en lige så væsentlig del af dansk økonomi. Alligevel er de teknisk komplicerede, investeringstunge og mandskabskrævende offshore-brancher - indtil nu - kun sporadisk behandlet i medierne.

Det tager DK Medier nu konsekvensen af og lancerer to nye nyhedsmedier målrettet beslutningstagere og aktører i og omkring offshore-branchen.
DK-Vindkraft.dk henvender sig til alle, der arbejder med vindkraft. Lige fra produktionen på land til opsætning og drift.

DK-Havenergi.dk bliver nyhedsbureauet for aktører inden for indvinding af olie og gas.  DK-Havenergi.dk henvender sig både til de producerende offshore og den store stab på land samt de mange underleverandører.

De to nye offshore-medier skal være vigtige værktøjer for alle leverandører inden for offshore-branchen, politiske beslutningstagere og interesseorganisationer.

De to medier udkommer dagligt med opdaterede nyheder af relevans for læserne. Begge medier vil indeholde artikler om og for alle, der arbejder med indvinding af vind, olie og gas.

DK-Vindkraft.dk og DK-Havenergi.dk vil følge de politiske beslutningsprocesser indenfor dansk energipolitik, have selvstændige artikler om nye teknologiske tiltag og tæt følge de enkelte kommuners erhvervssatsninger på offshore.

De to medier udkommer tre gange ugentligt med gratis nyhedsbreve, opdateres dagligt, og indholdet vil i sin helhed blive tilbudt som abonnement. Begge medier får også plads til annoncer fra relevante annoncører.

www.dkhavenergi.dk og https://www.dkvindkraft.dk/

DK Medier udgiver bl.a.  DK Nyt og kommunen.dk samt Blizzload.com-optimerede softwareløsninger for medier, virksomheder og organisationer.

For yderligere information: Ansvarshavende chefredaktør Claus G. Theilgaard
+45 40759666 eller claus@dknyt.dk