To Lotto spillere deler 1. præmiepulje på 10 millioner

Lørdag ramte to heldige danskere syv rigtige tal i Lotto. Det udløser en gevinst på 5 millioner kroner til hver.

Der var en 1. præmiepulje på 10 millioner kroner på højkant lørdag, da der blev trukket lod i Lotto. Og to heldige danskere ramte de rigtige tal og kan dermed hver se frem til at få sat 5.000.000 kroner ind på bankkontoen.

Den ene nyudklækkede millionær er fra Aalborg, mens den anden er fra Ebeltoft. Begge spillere er PLUS-abonnenter.

Den er femte gang i år, at en aalborgenser scorer en milliongevinst i Lotto. I august vandt en spiller fra Aalborg 5.000.050 kroner, og tidligere på året var tre aalborgensere så heldige at vinde 1.000.000 kroner på Lottos Millionærgaranti, hvor der hver uge trækkes lod om 2x1 millioner blandt alle spillede rækker.

Aftenens vinder fra Ebeltoft er den anden spiller fra Syddjurs, som i 2020 vinder en 1. præmie i Lotto. I marts vandt en anden 3.000.050 kroner.

Danske Spil ønsker begge Lotto vindere et stort tillykke med milliongevinsten.

Vindertal:
8, 14, 19, 22, 32, 34, 35

Tillægstal:

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse

FC Midtjylland starter onsdag aften klubbens første Champions League-eventyr nogensinde. Ulvene lægger ud hjemme mod italienske Atalanta i turneringens Gruppe D, som foruden de to hold tæller Ajax og Liverpool. FCM var i fjerde seedningslag i lodtrækningen, og Danske Spil vurderer, at det danske mandskab får svært ved at bryde den seedning og slutte højere end sidstepladsen. - Selvom det her FC Midtjylland hold ligner et hold, der er klar til europæisk fodbold på højeste hylde, så er det bare modstand af ypperste kaliber, de er oppe mod her. Vi tror, de ender sidst i gruppen, siger Peter Emmike, oddsansvarlig hos Danske Spil. I onsdagens hjemmekamp mod Atalanta er italienerne store favoritter. Oddset på udesejr er 1,55, mens oddset på hjemmesejr er 5,70. - Atalanta er en stor mundfuld. Det er et af Europas bedste angrebshold. De har allerede scoret 14 gange i de første fire kampe i Serie A i denne sæson, og i sidste sæson scorede de hele 98 gange i ligaen, endte treer og kom også i kva