To danskere millionærer i Lotto – er du en af dem?

Ved weekendens trækning i Lotto blev to danskere begavet af Millionærgarantien: Vinderkuponerne er spillet i henholdsvis Ballerup og Himmerland – hvor spillede du Lotto henne?

Når man køber Lyn Lotto ved kassen i det lokale supermarked, så må man endelig ikke smide kuponen ud, selv om der i første omgang ikke lige var gevinst. Det kan nemlig være, at kuponen efterfølgende bliver forgyldt af Millionærgarantien, som sikrer, at der hver lørdag findes to nye millionærer.

Det skete i lørdags.

To danskere, som i første omgang ikke vandt noget på deres Lyn Lotto-kuponer, er nemlig blevet udtrukket som vindere af Millionærgarantien.

Den ene kupon er købt hos Føtex i Ballerup vest for København, mens den anden kupon er købt i Dagli’ Brugsen i den lille by Gedsted i Himmerland.

Vindertal Lotto, 3. december:

3, 4, 11, 12, 16, 22, 26

Tillægstal Lotto, 3. december:

Om Millionærgarantien

Millionærgarantien fra Danske Spil sikrer, at der hver uge er to Lotto millionærer, uagtet resultatet af selve trækningen. De heldige vindere trækkes ud fra alle spillede rækker den pågældende uge. Der har indtil videre – siden den blev indført - været mere end 200 vindere af Millionærgarantien, og der udtrækkes fortsat to nye hver uge.