Tipper fra Frederiksværk vinder 1.000.000 kr. i Tips

Lørdag aften brød jublen løs hos den dygtige tipper, der som den eneste dansker ramte alle 13 rigtige tegn.

Da Chelsea - Fulham kampen startede lørdag kl. 18.30, sad der kun en tipper tilbage i Danmark med chancen for at udløse milliongarantien til en enkelt 13’er. Med de første 12 kampe færdigspillet vidste tipperen allerede, at hjemmesejren var en million kroner værd. Nu ventede et par timer med fugtige håndflader. Chelsea var storfavorit, men Fulham kæmper for overlevelse i Premier League og har drillet mange hold i foråret. Nervøsiteten fik allerede et hak ned efter 10 min, hvor Chelsea kom foran og kort efter pausen blev det 2-0, kampens slutresultat. Tyskeren Kai Havertz scorede begge mål og mon ikke han fik et nyt glødende medlem i fanklubben.

13’eren blev ramt på systemet R 7-2-108, og indleveret hos Kvickly i Frederiksværk. Det er 3. gang i år milliongarantien udløses i Tips 13.