Tipper fra Frederiksværk vinder 1.000.000 kr. i Tips

Lørdag aften brød jublen løs hos den dygtige tipper, der som den eneste dansker ramte alle 13 rigtige tegn.

Da Chelsea - Fulham kampen startede lørdag kl. 18.30, sad der kun en tipper tilbage i Danmark med chancen for at udløse milliongarantien til en enkelt 13’er. Med de første 12 kampe færdigspillet vidste tipperen allerede, at hjemmesejren var en million kroner værd. Nu ventede et par timer med fugtige håndflader. Chelsea var storfavorit, men Fulham kæmper for overlevelse i Premier League og har drillet mange hold i foråret. Nervøsiteten fik allerede et hak ned efter 10 min, hvor Chelsea kom foran og kort efter pausen blev det 2-0, kampens slutresultat. Tyskeren Kai Havertz scorede begge mål og mon ikke han fik et nyt glødende medlem i fanklubben.

13’eren blev ramt på systemet R 7-2-108, og indleveret hos Kvickly i Frederiksværk. Det er 3. gang i år milliongarantien udløses i Tips 13.

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!