TILBAGEKALDELSE AF PRODUKTER

Forbrugerinformation: GARDENA tilbagekalder præ-ventivt de batteridrevne plæneklippere PowerMax™ Li-40/37 og Li-40/41
GARDENA tilbagekalder præventivt de batteridrevne plæneklippere PowerMax™ Li-40/37 (vare nr. 5038, venstre) og Li-40/41 (varenr.  5041) på grund af fare for kortslutning i elektronikken, hvilket kan medføre brandfare.
GARDENA tilbagekalder præventivt de batteridrevne plæneklippere PowerMax™ Li-40/37 (vare nr. 5038, venstre) og Li-40/41 (varenr. 5041) på grund af fare for kortslutning i elektronikken, hvilket kan medføre brandfare.

Af hensyn til forebyggende forbrugersikkerhed tilbagekalder GARDENA Manufacturing GmbH de batteridrevne plæneklippere PowerMax ™ Li-40/37 (vare nr. 5038) og Li-40/41 (vare nr. 5041). Produkterne blev solgt fra januar 2017 til november 2018 i byggemarkeder, havecentre og onlinebutikker i flere europæiske lande.

Interne tests har afsløret en kortslutning i elektronikken under brug og opbevaring under visse betingelser, hvilket kan medføre brandfare.

Forbrugerne opfordres til at ophøre med at bruge produkterne, fjerne batteriet ved opbevaring og kontakte Gardena Service for at lave en aftale om returnering af plæneklipperen til revision: Husqvarna Danmark A/S, Telefon 0045 70 26 47 70 (man - fre 08.00-17.00) eller e-mail husqvarna@husqvarna.dk.

Sikkerheden ved vores produkter er vores højeste prioritet. Vi beklager ulejligheden.          ■

- Cross reference: Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com) -

Heribert Wettels
Hans-Lorenser-Str. 40
89079 Ulm, Tyskland
Tlf.: +49 731 490-513
heribert.wettels@husqvarnagroup.com

Billeder

Information om GARDENA GmbH

Hans-Lorenser-Str. 40
89079 Ulm,Tyskland

Om GARDENA

I mere end 50 år har GARDENA leveret alt det, som passionerede haveejere har brug for. Det brede udvalg af produkter tilbyder innovative løsninger og systemer til vanding, pasning af træer og buske og kultivering af jord. I dag er GARDENA en førende europæisk leverandør af førsteklasses haveredskaber og distribueres i mere end 80 lande verden over. GARDENA er et brand i Husqvarna Group. Yderligere oplysninger findes på gardena.com.

Følg pressemeddelelser fra GARDENA GmbH