Tilbagekaldelse af ”LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G”

Vores leverandør af LU PRINCE BISCUIT CHOCOLATE 130G  har fejlagtig mærket produktet med at det indeholder spor af mælk. Produktet indeholder reelt mælk.

Kunder med mælkeallergi skal, ikke spise produktet.

Kunder uden mælkeallergi kan uden problemer spise produktet.

Produktet er solgt i Normal butikker.

Kunder med mælkeallergi kan returnere i Normals butikker og få pengene retur. Alternativt kassere produktet.

Normal beklager naturligvis ulejligheden

NORMAL åbner i Viborg Storcenter8.7.2022 10:25:11 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 400 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Nu er turen kommet til Viborg Storcenter, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse, når den nye butik slår dørene op den 14. juli 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrin

NORMAL åbner i Taastrup8.7.2022 10:22:44 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 400 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Nu er turen kommet til Taastrup, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse, når den nye butik slår dørene op den 21. juli 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten invit

NORMAL åbner i Nykøbing Sjælland8.7.2022 10:19:59 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 400 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Nu er turen kommet til Nykøbing Sjælland, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse, når den nye butik slår dørene op den 15. juli 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrin

Takaisinveto "LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G"1.7.2022 14:25:26 CEST | Lehdistötiedote

LU PRINCE BISCUIT CHOCOLATE 130G:n tavarantoimittajamme on merkinnyt tuotteen pakkaukseen virheellisesti, että tuote sisältää maidon jäämiä. Itse asiassa tuote sisältää maitoa. Maitoallergisten asiakkaiden ei näin ollen tule syödä tuotetta. Asiakkaat, joilla ei ole maitoallergiaa, voivat käyttää tuotteen normaalisti. Tuotetta myydään Normal-myymälöissä. Asiakkaat, joilla on maitoallergia voivat palauttaa tuotteen mihin tahansa Normal-myymälään ja saada rahanpalautuksen. Vaihtoehtoisesti tuotteen voi hävittää. Normal pahoittelee tilanteesta aiheutunutta haittaa.

Återkallelse av ”LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G”1.7.2022 14:24:34 CEST | Pressemeddelelse

Vår leverantör av LU PRINCE KIKS CHOKLAD 130G har felaktigt märkt att produkten inte innehåller spår av mjölk. Tyvärr innehåller produkten mjölk. Kunder med mjölkallergi eller vegansk kost ska inte äta produkten. Kunder utan mjölkallergi kan enkelt äta produkten. Produkten säljs på Normal-butiker. Kunder med mjölkallergi kan återvända till Normals butiker och få sina pengar tillbaka. Alternativt slänga produkten. Normal ber såklart om ursäkt för besväret