Tilbagekaldelse af Coop Hvede Baguette (færdigpakket brød)

Coop Danmark tilbagekalder Coop Hvede baguette p.g.a. mug.

Hvilken fødevare:Coop Hvede baguette

EAN: 7340011440130

Bedst før datoer: 24.9.2019, lot 204SV9

Nettovægt: 300 g

Solgt i: Fakta butikker

Producent: Menissez, Frankrig

Virksomhed, der tilbagekalder: Coop Danmark A/S

Årsag: Der er konstateret mug i pakkerne

Risiko: Mug gør brødet uegnet til fødevarer.

Råd til forbrugerne: Skulle du have varen opbevaret, kan varen leveres tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kvalitetschef Malene Teller Blume, tlf.: 5159 3134

Jette Frölich skaber julehjerte til Irma12.9.2019 09:30:07 CESTPressemeddelelse

Designeren Jette Frölich har skabt et smukt ornament som symbol på kærlighed og omtanke, specielt til Irma. Det nye julehjerte med den klassiske Irma-pige fås naturligvis kun i Irma. (Pris: 99 k). Jette Frölich's unikke og håndlavede designs er kendt overalt i verden for deres lethed og elegance. Og de benyttes såvel til hverdag som til højtid og fest. Dette hjerte kan anvendes som ophæng på vinterens grene, i en vase eller som midtpunkt i en krans. Men det kan anvendes året rundt, som pynt i sommerens vinduer, og se det bevæge sig i den blide sommervind. Yderligere information: Konceptchef Anette Christensen, Irma, 51 59 38 54 Anette.b.christensen@irma.dk Foto til fri brug er vedhæftet og vareprøve fremsendes efter ønske (send mail til: jens.juul.nielsen@coop.dk)