Tilbagekaldelse af Coop hamburgerryg

Coop Danmark tilbagekalder Coop Hamburgerryg pga. enkelte pakninger med gule pletter

Hvilken fødevare: Coop hamburgerryg

EAN: 7340011402985

Bedst før datoer: 27.08.2019, 28.08.2019, 30.08.2019

Nettovægt: 100 g

Solgt i: Kvickly, Super Brugsen, Dagli/lokalbrugsen, Fakta og Coop.dk mad

Producent: ZM Nove Sp. Zo.o.

Virksomhed, der tilbagekalder: Coop Danmark A/S

Årsag: Gule pletter kan forekomme

Risiko: Mistanke om uegnet til fødevarer.

Råd til forbrugerne: Skulle du have varen opbevaret, kan varen leveres tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kontaktperson: Kvalitetschef Malene Teller Blume, 5159 3134

Jette Frölich skaber julehjerte til Irma12.9.2019 09:30:07 CESTPressemeddelelse

Designeren Jette Frölich har skabt et smukt ornament som symbol på kærlighed og omtanke, specielt til Irma. Det nye julehjerte med den klassiske Irma-pige fås naturligvis kun i Irma. (Pris: 99 k). Jette Frölich's unikke og håndlavede designs er kendt overalt i verden for deres lethed og elegance. Og de benyttes såvel til hverdag som til højtid og fest. Dette hjerte kan anvendes som ophæng på vinterens grene, i en vase eller som midtpunkt i en krans. Men det kan anvendes året rundt, som pynt i sommerens vinduer, og se det bevæge sig i den blide sommervind. Yderligere information: Konceptchef Anette Christensen, Irma, 51 59 38 54 Anette.b.christensen@irma.dk Foto til fri brug er vedhæftet og vareprøve fremsendes efter ønske (send mail til: jens.juul.nielsen@coop.dk)