Tilbagekaldelse af Coop Ekstra søde Majs

Coop Danmark tilbagekalder dybfrosne Coop Ekstra søde majs på grund af mistanke om Listeria. OBS! Kun majs fra nævnte producenter: Greenyard Frozen Hungary Kft. og Pinguin Foods Hungary Kft.

Hvilken fødevare:

Coop Ekstra søde majs

EAN: 7340011416401

Nettoindhold: 650 g

Produceret: august 2016 til og med november 2017.

Ekstra søde majs

EAN: 7340011431084

Nettoindhold: 650 g

Produceret: august 2016 til og med november 2017.

Solgt i: Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’ & LokalBrugsen, Fakta, Brugsen, Irma og Coop.dk/mad

Producent: Greenyard Frozen Hungary Kft. og Pinguin Foods Hungary Kft, Ungarn

Virksomhed, der tilbagekalder: Coop Danmark A/S

Årsag: På grund af mistanke om Listeria tilbagekaldes produkterne.

Risiko: Listeria gør varen sundhedsskadelig, hvis forbrugeren ikke følger anvisningen og koger majsene før brug.

Råd til forbrugerne: Skulle man have varen opbevaret, rådes forbrugeren til at levere varen tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kontaktperson: Kvalitetschef Malene Teller Blume, 5159 3134

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse