Tilbagekaldelse af Asia wok mix

Coop Danmark tilbagekalder Asia wok mix da der er pakket forkert indhold i produktet, og produktet indeholder derfor allergenet selleri. Selleri er ikke deklareret på pakken.

Hvilken fødevare: Coop Asia wok mix

EAN: 7340011428725

Sidste anvendelsesdatoer: 13.06.2020

Nettoindhold: 500 g

Solgt i: Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen, Dagli/LokalBrugsen, og på Coop.dk/mad

Producent: Crop’s Vegetables N.V.

Virksomhed, der tilbagekalder: Coop Danmark A/S

Årsag: Produktet indeholder selleri, som ikke er deklareret.

Risiko: Allergiske reaktioner hos personer, der ikke kan tåle selleri.

Råd til forbrugerne: Skulle du have varen opbevaret, kan varen leveres tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kontaktperson: Kvalitetschef Malene Teller Blume, 5159 3134

fakta Harrislee holder døgnåbent hele sommeren24.4.2019 06:45:00 CESTPressemeddelelse

Fra 1. maj kan man købe såvel dagligvarer som de klassiske grænsevarer døgnet rundt i fakta Harrislee, lige syd for den dansk-tyske grænse (ved Padborg). Dermed bliver det muligt for danskere altid at kunne proviantere uanset, hvornår de er på vej på ferie sydpå eller på vej hjem til Danmark. ”Vi ved, at der er mange af vores danske kunder, der gerne vil undgå at spekulere på, om de kan nå at købe deres dagligvarer – uanset om de er på vej til eller fra ferie,” siger salgsdirektør Per Boesen, fakta Tyskland. fakta Harrislee er den eneste af grænsehandelsbutikkerne, der holder døgnåbent fra 1. maj. Butikken adskiller sig fra andre butikker i området ved at have et stort udvalg af almindelige dagligvarer som frisk frugt & grønt, kød, samt grænsens største udvalg af økologiske varer – foruden de traditionelle grænsehandelsvarer. Normalt holder butikken åben for 7-22. Fra 1. maj vil der kun være lukket mellem lørdag midnat og søndag formiddag kl. 11 (det kræver tysk lov). Resten af ugen vi

Coop.dk udfordrer discount på økologi-priser23.4.2019 00:00:00 CESTPressemeddelelse