Tilbagekaldelse af Änglamark tørrede abrikoser

Coop Danmark tilbagekalder Änglamark tørrede abrikoser da der er konstateret mug i enkelte produkter.

Hvilken fødevare: Änglamark soft/tørrede abrikoser

EAN: 7340011427704

Bedst før: 21.05.19 og 25.05.19 Nettoindhold: 200 g

Solgt i: Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, CoopMad, Brugsen, og Mad Cooperativet

Producent: Rosalia Dragonetti, Tyrkiet

Virksomhed der tilbagekalder: Coop Danmark A/S

Årsag: Der er konstateret mug på enkelte produkter med disse holdbarhedsdatoer.

Risiko: Mug gør produktet uegnet til konsum.

Råd til forbrugerne: Skulle man have varen opbevaret, rådes forbrugeren til at levere varen tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kvalitetschef Malene Teller Blume, 5159 3134

Nyt medlem af Coop Danmarks bestyrelse9.11.2018 12:00pressemeddelelse

Sofie Irgens bliver nyt medlem af bestyrelsen for Coop Danmark A/S. Hun er i forvejen medlem af bestyrelsen for Coop Amba. Til daglig er hun udviklingsdirektør for KK Wind Solutions. Før da havde hun en 10 år lang karriere i Velux-koncernen. Sofie Irgens er 37 år, uddannet civilingeniør og bor i Brejning ved Vejle. ”Med Sofies indtræden i bestyrelsen får vi tilført en betydelig kompetence inden for digitalisering, som er et af de absolut højest prioriterede områder i Coop de kommende år,” siger bestyrelsesformand Lasse Bolander. ”Jeg glæder mig til at bidrage til udviklingen af Coop Danmark til gavn for medlemmer og butikker. Stærke butikskoncepter, digitalt lederskab og en høj ansvarlighedsprofil er nogle af de områder, jeg vil have fokus på i bestyrelsen,” siger Sofie Irgens. Der er tale om en udvidelse af bestyrelsen, og alle øvrige medlemmer fortsætter som hidtil.