Til navneredaktionen: Flora Ghosh fylder 50

Den 8. oktober fylder debattør, ildsjæl og direktør Flora Ghosh 50 år.

Prismodtager af blandt andet den første Tine Bryld pris og Fællesskabsprisen, ildsjæl og talerør for nogle af landets mest udsatte mennesker, ministerudpeget medlem af Rådet For Socialt Udsatte, flittig debattør på det socialfaglige område og stifter og direktør for LivaRehab - center for rehabilitering af mennesker med skadevirkninger fra prostitution, vold og seksuelle overgreb.

Bangladeshfødte Flora Ghosh kan skrive mange ting på visitkortet og den 8. oktober 2017 fylder hun 50 år.

Flora Ghoshs CV kan læses her: http://www.kvinfo.dk/side/633/action/2/vis/11804/ og hun kan kontaktes på flora@livarehab.dk.

Reorganisering af LIVa's ledelsesstruktur15.1.2020 22:10:01 CET | Pressemeddelelse

Den 7. januar vedtog LIVa's medlemmer på en ekstraordinær generalforsamling at vælge en helt ny bestyrelse med advokat Christian Dahlager som ny forperson for bestyrelsen. Det skete efter samarbejdsvanskeligheder mellem den nu tidligere bestyrelse og direktionen, som blev afskediget ultimo 2019. Den nye bestyrelse har nu gennemgået forløbet op til, at den tidligere bestyrelse opsagde direktionen og kan ikke finde sagligt grundlag for afskedigelsen af direktionen. Forperson for LIVa, Christian Dahlager udtaler: –Det, der er angivet i opsigelserne, som begrundelse for at bringe ansættelserne til ophør, kan vi ikke finde grundlag for på baggrund af det materiale, vi har gennemgået. Vi er dog på ingen måder blinde for, at der har været udfordringer i forhold til arbejdsmiljøet i LIVa. Som bestyrelse ser vi det som vores vigtigste opgave, at LIVa er et godt sted for både brugere og medarbejdere. Bestyrelsen har valgt at reorganisere ledelsesstrukturen. Det skyldes også, at LIVa har været ig