Thor Vildbæk Andersen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Esbjerg

Andelskassen i Esbjerg har ansat 40-årige Thor Vildbæk Andersen som kunderådgiver. Han kommer med flere års erfaring og ser frem til at skabe langvarige relationer med sine kunder.
Thor Vildbæk Andersen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Esbjerg

Gennem de sidste 14 år har Thor Vildbæk Andersen arbejdet som kunderådgiver for privatkunder og Private Banking-kunder. Thor har tidligere arbejdet i Sydbank og Jyske Bank i Esbjerg og er nu skiftet til Andelskassen i Esbjerg.

Thor har altid arbejdet ud fra et kodeks om åbenhed og ærlighed og at skabe langvarige relationer med kunderne

”Jeg har en oprigtig interesse i at hjælpe folk og skabe langvarige relationer. Jeg bliver motiveret af at yde en åben, ærlig og direkte økonomisk rådgivning og dermed gøre en forskel for mine kunder, ” siger Thor.

Med skiftet til Andelskassen skal Thor som økonomisk sparringspartner rådgive virksomhedsejere om deres privatøkonomi, og det ser han frem til.

”I Andelskassen er der korte beslutningsveje, hvilket betyder, at kunderne hurtigt kan få svar. Andelskassen er en bank, hvor vi ikke putter mennesker i kasser, og vi har en god stemning blandt kollegerne, hvor vi arbejder for at give kunderne gode oplevelser,” fortæller Thor.

Thor bor i Esbjerg sammen med sin 7-årige søn. I fritiden løber og styrketræner han for at holde kroppen i gang og hovedet frisk.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Thor Vildbæk Andersen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Esbjerg

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der rådgiver både privat- og erhvervskunder. Med et lokalt fokus engagerer banken sig i de lokalområder, hvor kunderne er, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.