Thomas Delaneys hovedstød udløste flere kæmpe gevinster

En Oddset-spiller scorede 30.000 kroner på midtbanespillerens fantastiske mål mod Tjekkiet.

Da Thomas Delaney i lørdags stangede bolden i mål efter fem minutter af EM-kvartfinalen mod Tjekkiet, udløste det naturligt nok vild jubel på stadion i Baku. Og rundt omkring i de danske hjem.

Hos en Oddset-spiller fra Karup ved Herning blev der formentlig jublet en lille smule mere.

For målet betød, at kuponen, hvor der stod, at Thomas Delaney skulle score på hovedstød i løbet af det første kvarter af kampen, gik hjem.

Indskuddet på 300 kroner gav en gevinst på intet mindre end 30.000 kroner. Altså odds 100.

En anden Oddset-spiller fra Østerbro i København havde sat 100 kroner på samme væddemål og vandt dermed 10.000 kroner, mens en spiller fra Vissenbjerg på Fyn satte 300 kroner på Delaneys mål kombineret med en dansk 2-1-sejr – det gav 30.000 kroner.

Næsten 11 millioner i Oddset-gevinster
Generelt set havde Oddset-spillerne en rigtig god dag i lørdags.

Rigtig mange havde satset på en dansk sejr og forudset en engelsk sejr over Ukraine.

Faktisk så mange, at Danske Spil efter lørdagens EM-kvartfinaler måtte udbetale 10,6 millioner kroner.

Det er næsten oppe på samme niveau som efter den danske sejr over Rusland i gruppespillet. Den dag havde mange kombineret en sejr til Danmark med en belgisk sejr over Finland, hvilket var med til at udløse en samlet Oddset-gevinst på 11 millioner kroner.

Det var den mest indbringende dag for Oddset-spillerne i fire år.

Kontakt:
Michael Ørtz Christiansen, presserådgiver i Danske Spil, tlf: 61334230

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!