Thisted Bryghus

Thisted Bryghus : Bil på højkant i fejring af Limfjordsporteren

Øl-flagskibet Limfjordsporteren fra Thisted Bryghus kan i år fejre 30 års fødselsdag, og det fejres med en kæmpe konkurrence for øl-elskere. Man kan blandt andet vinde en bil - udsmykket som en Limfjordsporter og et års forbrug af Limfjordsporter.

Øl-flagskibet Limfjordsporteren fra Thisted Bryghus kan i år fejre 30 års fødselsdag, og det fejres med en kæmpe konkurrence for øl-elskere. Man kan vinde en bil - udsmykket som en Limfjordsporter.

- Limfjordsporteren er vores signaturøl og en bærende del af vores DNA på Thisted Bryghus. Derfor skal den selvfølgelig også berøring fejres. Første del af fejringen fandt sted på Ølfestivalen, hvor en speciel Limfjordsporter-Lounge blev løbet over ende af deltagerne, siger Direktør Aage Svenningsen, Thisted Bryghus.

Nu er Thisted Bryghus klar til at tage fat på anden del af fejringen.

- Vi har udstyret de Limfjordsportere, der er i handlen lige nu, med et nummer under kapslen. Det nummer kan man fra 1. september indtaste på vores hjemmeside og se, om man er en af de heldige vindere, fortæller Aage Svenningsen.

Thisted Bryghus har sammen med Toyota STS Biler og MTH Biler smidt et halvt års kørsel i en flot Toyota, pakket ind i Limfjordsporterens farver, ind i konkurrencen.

- Herudover kan deltagerne vinde en års forbrug af Limfjordsportere, en eksklusiv food pairing med Limfjordsporter i eget hjem, noget af det populære Limfjordsporter merchandise, der normalt ikke er tilgængeligt ligesom man kan vinde Smagsoplevelser med vore forskellige Limfjordsportere,fortæller Aage Svenningsen.

Han fortæller, at man med fordel kan følge med på bryghusets side på Facebook samt bryggeriets hjemmeside i konkurrenceperioden, der løber fra den 1. september til og med den 1. november 2019.

Yderligere informationer:
Aage Svenningsen, direktør for Thisted Bryghus, tlf. 4024 2522

Information om Thisted Bryghus

Thisted Bryghus
Bryggerivej 10
7700 Thisted

4024 2522http://www.thisted-bryghus.dk

A/S Thisted Bryghus har vundet prisen som Årets Bryggeri i 2015, 2016 og 2017.

A/S Thisted Bryghus blev i 1902 stiftet på baggrund af det fallerede Thisted Aktiebryggeri.

Som aktieselskab afholder bryghuset hvert år generalforsamling, hvilket kaldes "Den 4. højtid" i Thy. Mere end 1000 aktionærer samles hvert år i Thy Hallen, til en orientering om årets gang på det lokale bryghus. Et arrangement der bl.a. gør Thisted Bryghus aktier ekstremt attraktive.

Følg pressemeddelelser fra Thisted Bryghus

Flere pressemeddelelser fra Thisted Bryghus