Nissin Foods GmbH

This is Asian Noodles

Nissin Foods bringer smagen af Asien til Europa med en stærk kampagne
Nissin Foods / This is Asian Noodles Campaign Denmark

Det japanske firma begynder 2021 med autentiske opskrifter, tiltalende emballagedesigns og videoer med asiatiske mesterkokke

Eschborn (Tyskland), den 1. februar 2021 – Den 1. februar lancerer det japanske firma Nissin Foods, der er kendt som opfinderen af​ instant nudler, dette års kampagne "This is Asian Noodles" for første gang i flere europæiske lande.

”I hver eneste kop” - det er mottoet for kampagnen, der med tolv reklamespots med stjerne- og streetfood-kokke, viser vej til den velsmagende verden af ​asiatisk mad- og nudelkultur, som findes i hver eneste portion Cup Noodles. Her får du Soup Style og Wok Style smagsoplevelser, der giver forbrugerne autentiske asiatiske smagsoplevelser. På den måde kan et lækkert måltid laves på kort tid med små udgifter, derhjemme, på kontoret eller når du er på farten.

Kampagnen lægger vægt på en stor rækkevidde. Ud over områderne digital, PR, sociale medier og i butikkerne inkluderer den omfattende kampagne også TV for første gang. Og samtidig spænder kampagnen også over flere europæiske lande, herunder Tyskland, Storbritannien Frankrig og Danmark.

”Med vores 'This is Asian Noodles'-kampagne vil vi også i år gerne invitere forbrugerne til at stifte bekendtskab med mangfoldigheden i vores Cup Noodles. Uanset om det er Wok Style eller Soup Style - så befinder den asiatiske nudelproduktions ekspertise sig i hver enkelt kop”, fortæller Tomomitsu Taue, Marketing Director for Nissin Foods Europe. ”Vi ser konstant vækst i asiatiske tørre færdigretter, og samtidig oplever vi, at forbrugerne har et ønske om at opleve flere smagsvariationer og derfor tilbyder vi gode alternativer til de sædvanlige færdigretter.”

Flere oplysninger om Nissin Foods og dette års "This is Asian Noodles" -kampagne er tilgængelige på hjemmesiden og på Nissins sociale mediekanaler: Instagram, Facebook og YouTube.

Cup Noodles fås som Soba (Wok Style) og supper (Soup Style) i følgende varianter:

Cup Noodles Soba

Nissin Foods / This is Asian Noodles Campaign Denmark

Information om Nissin Foods GmbH

Nissin Foods GmbH

Grundlæggeren af ​Nissin Foods Group, Momofuku Ando, ​opfandt verdens første instant nudler, "Chicken Ramen", i Japan i 1958. Nissin Cup Noodles sælges nu i over 80 lande over hele verden. Med sine produkter er Nissin Food Products Co. Ltd. markedsleder i Japan inden for kategorien instant nudler og har stærke markedspositioner i mange andre lande.

Nissin Foods Group har sat sig som mål at bringe glæde og øjeblikke af nydelse ind i forbrugernes hverdag med sine produkter samt, baseret på denne selvforståelse som en ”Earth Food Creator”, at berige madkulturen verden over med sin japanske inspiration.

Følg pressemeddelelser fra Nissin Foods GmbH

Flere pressemeddelelser fra Nissin Foods GmbH