Live Nation Denmark ApS

The Weeknd 'After Hours Til Dawn' stadion Tour til Danmark 14. juni 2023

THE WEEKND BRINGER SIN 'AFTER HOURS TIL DAWN GLOBAL STADIUM TOUR' TIL NORDSTERN ARENA I HORSENS (tidl. CASA Arena) DEN 14. JUNI 2023

THE WEEKND ANNONCERER EUROPÆISKE OG LATINAMERIKANSKE 2023 DATOER FOR AFTER HOURS TIL DAWN STADION-TOUREN

DEN VERDENSOMSPÆNDENDE TOUR ER POWERED BY BINANCE

DEN NORDAMERIKANSKE DEL AF TOUREN HAR GENERERET $5 MILLION TIL THE XO HUMANITARIAN FUND

I dag annoncerede den Diamant-certificerede og prisvindende kunstner The Weeknd at han udvider sin After Hours Til Dawn Tour i 2023. Næste etape af touren starter lørdag den 10. juni i Manchester, Storbritannien på Etihad Stadium, med stop over hele Europa og Latinamerika i Stockholm, Amsterdam, Mexico City, Rio de Janeiro med flere, før den afsluttes i Santiago, Chile søndag den 15. oktober på Estadio Bicentenario de La Florida. Yderligere 2023-datoer vil snart blive annonceret.

Den fuldstændigt udsolgte nordamerikanske del af stadionturnéen var en utrolig succes der slog publikumsrekorder og har indtjent over $130 millioner dollars til dato.

BILLETTER:

• Europa: Billetsalget til de europæiske shows starter fredag 2. december kl. 12.00. Fans der købte billetter til 2022 After Hours Arena Touren i Europa kan registrere sig HER for mulighed for presale til 2023-datoerne. Besøg denne EU FAQ page for spørgsmål.
  • Læs om billetsalg for andre lande viaTheWeeknd.com/tour.

FN's Verdensfødevareprograms Goodwill-ambassadør Abel "The Weeknd" Tesfaye vil igen samarbejde med FN's Verdensfødevareprogram for at bidrage med midler fra den anden del af touren til XO Humanitarian Fund, som støtter organisationens respons på den hidtil usete globale sultkrise. 1 € fra hver billet, der sælges i hele Europa, 1 GBP i Storbritannien og 1 USD svarende til lande i Latinamerika går til denne vigtige sag. Fonden rejste penge under turnéens nordamerikanske del gennem billetsalg, indtægter fra en eksklusiv tour-t-shirt og en donation på $500.000 direkte fra The Weeknd. The Weeknds virksomhedspartnere, spillesteder på touren, World Food Program USA's bestyrelse og supportere trådte også til for at bidrage, såvel som tour-sponsoren Binance, som bidrog med 2 millioner USD til fonden. Det første tilskud på $2 millioner vil gå til at yde nødhjælp til mad og ernæring til de mest fødevareusikre regioner i Etiopien.

Turnéen fejrer The Weeknds 2020-album After Hours (hitsinglen "Blinding Lights" derfra blev kåret som den nye nummer 1 Billboard Hot 100-sang gennem tiden, og overgår Chubby Checkers 1960-hit "The Twist"), såvel som hans anmelderroste album Dawn FM, som udkom i januar 2022. Kaytranada og Mike Dean vil slutte sig til The Weeknd på alle europæiske datoer.

After Hours Til Dawn-turneen er drevet af Binance, det globale blockchain-økosystem bag verdens største kryptovalutabørs, der bringer Web 3.0-teknologi til koncertgængere over hele verden. Billetkøbere modtager souvenir-NFT'er samt får adgang til en eksklusiv NFT-kollektion til The Weeknds turné i samarbejde med HXOUSE, et tænkecenter og community-inkubator for kreative iværksættere. Fem procent af salget fra den kommende tours NFT-indsamling vil blive doneret til XO Humanitarian Fund.

AFTER HOURS TIL DAWN TOUR 2023 EUROPA TOUR DATOER:

Sat Jun 10 – Manchester, UK – Etihad Stadium

Wed Jun 14 – Horsens, Denmark – Nordstern Arena

Sat Jun 17 – Stockholm, Sweden – Tele2 Arena

Tue Jun 20 – Oslo, Norway – Telenor Arena

Sat Jun 24 – Amsterdam, Netherlands – Johan Cruijiff ArenA

Wed Jun 28 – Dublin, Ireland – Marlay Park

Sun Jul 2 – Hamburg, Germany – Volksparkstadion

Tue Jul 4 – Dusseldorf, Germany – Merkur Spiel Arena

Fri Jul 7 – London, UK– London Stadium

Tue Jul 11 – Brussels, Belgium – King Baudouin Stadium

Fri Jul 14 – Frankfurt, Germany – Deutsche Bank Park

Tue Jul 18 – Madrid, Spain – Cívitas Metropolitano

Thu Jul 20 – Barcelona, Spain – Estadi Olímpic Lluís Companys

Sat Jul 22 – Nice, France – Allianz Riviera

Wed Jul 26 – Milan, Italy – Ippodromo La Maura

Sat Jul 29 – Paris, France – Stade de France

Tue Aug 1 – Bordeaux, France – Matmut Atlantique

Fri Aug 4 – Munich, Germany – Olympiastadion

Sun Aug 6 – Prague, Czech Republic – Letnany Airport

Wed Aug 9 – Warsaw, Poland – PGE Narodowy Sat Jun 10 – Manchester, UK – Etihad Stadium

Wed Jun 14 – Horsens, Denmark – Nordstern Arena

Sat Jun 17 – Stockholm, Sweden – Tele2 Arena

Tue Jun 20 – Oslo, Norway – Telenor Arena

Sat Jun 24 – Amsterdam, Netherlands – Johan Cruijiff ArenA

Wed Jun 28 – Dublin, Ireland – Marlay Park

Sun Jul 2 – Hamburg, Germany – Volksparkstadion

Tue Jul 4 – Dusseldorf, Germany – Merkur Spiel Arena

Fri Jul 7 – London, UK– London Stadium

Tue Jul 11 – Brussels, Belgium – King Baudouin Stadium

Fri Jul 14 – Frankfurt, Germany – Deutsche Bank Park

Tue Jul 18 – Madrid, Spain – Cívitas Metropolitano

Thu Jul 20 – Barcelona, Spain – Estadi Olímpic Lluís Companys

Sat Jul 22 – Nice, France – Allianz Riviera

Wed Jul 26 – Milan, Italy – Ippodromo La Maura

Sat Jul 29 – Paris, France – Stade de France

Tue Aug 1 – Bordeaux, France – Matmut Atlantique

Fri Aug 4 – Munich, Germany – Olympiastadion

Sun Aug 6 – Prague, Czech Republic – Letnany Airport

Wed Aug 9 – Warsaw, Poland – PGE Narodowy

Sat Aug 12 - Tallinn, Estonia - Tallinn Song Festival Grounds

AFTER HOURS TIL DAWN TOUR 2023 LATINAMERIKA TOUR DATOER:

Fri Sep 29 – Mexico City, Mexico – Foro Sol

Wed Oct 4 – Bogotá, Colombia – Estadio El Campín

Sat Oct 7 – Rio de Janeiro, Brazil – Estádio Nilton Santos Engenhão

Tue Oct 10 – Sao Paulo, Brazil – Allianz Parque

Fri Oct 13 – Buenos Aires, Argentina – Hipódromo de San Isidro

Sun Oct 15 – Santiago, Chile – Estadio Bicentenario La Florida

Billetinfo: Billetsalget starter fredag 2. december kl. 12.00

Presale for tidligere billetkøbere samt Live Nation presale: torsdag 1. december kl. 12.00 – læs mere HER

Billetpriser: PL1 1.110,- / PLU1 Front Zone (ståpladser) 1.110,- / PL2 955,- / PL3 855,- / PL2U Rear (ståpladser) 955,- / PL3U GA (ståpladser) 855 kr. + gebyr*Bemærk at PL3U er ståpladser på tribunen

Der vil være VIP pakker i salg.Billetbegrænsning pr. køb er 4 stk. på presales, 10 ved det officielle billetsalg.

Information om Live Nation Denmark ApS

Live Nation Denmark ApS
Frederiksberg Allé 3

35 25 41 00https://www.livenation.dk/

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Følg pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

Flere pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS