The Voice udgiver ny podcast: Ghetto Factor

Bauer Media er markedsleder indenfor kommerciel audio og er en af Danmarks største podcast udbydere. Fra næste uge udvides podcast portføljen med podcasten ”Ghetto Factor”.

The Voice er afsender på podcasten hvor Ibis Jr, Jass, Zack & Kam, som udgør Ghetto Factor, byder lytterne indenfor i deres verden og taler om alt fra ”red flags” hos venner og kærester og drømme som ungt menneske, til ligestilling og daglige oplevelser.

De fire er aldrig bange for at sige, hvad de mener, og på trods af deres unikke venskab er de ALDRIG enige om facit, hvilket kommer til udtryk i sjove og medrivende samtaler.

COO hos Bauer Media, Tobias Nielsen glæder sig over udgivelsen af Ghetto Factor: ”

Vi har en erklæret vision om fortsat at være Danmarks førende audiohus og en vigtig del af strategien for at nå dette er løbende at udvide vores podcast portfølje. Ghetto Factor har en helt særlig sjov og underholdende måde at berøre relevante emner på for målgruppen. Deres profil er et godt match med målgruppen på The Voice, og vi mener, at podcasten passer godt i den portfølje, vi har af podcast for lyttere og annoncører. Denne portefølje består af populære titler som Mørkeland, Danske Drabssager, GO’NOVA Dagens Udvalgte, Grand Danois m.fl.””

Ghetto Factor udkom som podcast på Radio 24/7 indtil juni 2022. Fra torsdag den 4. maj 2023 vil den udkomme ugentligt på tværs af podcast platforme.

For yderligere oplysninger kontakt venligst COO Tobias Nielsen, Tobias@bauermedia.dk

Bauer Media står bag radiostationerne NOVA, The Voice, Radio 100, myROCK, Radio Soft og Pop FM samt den digitale platform RadioPlay. Med mere end 2 millioner lyttere hver uge er Bauer Media markedsleder indenfor kommerciel radio i Danmark. Bauer Media er Europas største privatejet kommercielle radioselskab.