The Voice ’22 i Tivoli aflyst

Radiostationen The Voice aflyser sin traditionsrige koncert The Voice ’22 i Tivoli.

Radiostationen The Voice offentliggjorde i foråret sin traditionsrige koncert The Voice ’22 i Tivoli. Nu aflyses koncerten i september dog.

”Vi ærgrer os selvfølgelig over, at Tivoli har valgt ikke at gennemføre arrangementet, da vi havde set frem til at afholde The Voice-koncerten i Tivoli i år”, siger programdirektør hos Bauer Media, Mikkel Westerkam.

The Voice-koncerterne har igennem årene budt på optrædener med en stribe af de mest populære danske og udenlandske artister, der har spillet de sange man kender fra radioen. Koncerterne har samlet set tiltrukket mere end 500.000 publikummer og er det eneste arrangement af sin art i Danmark, hvor så mange artister optræder på så kort tid.

Mikkel Westerkam fortsætter: ”Det er ekstremt beklageligt at vi efter 2 års alternative koncertarrangementer under corona, ikke kan vende tilbage til normalen som planlagt. Så lige nu er vi i gang med at kigge på mulighederne for fremtiden og glæder os til at vende tilbage med flere koncerter til vores lyttere”.

Har man allerede købt en innercircle billet til koncerten på tivoli.dk eller hos Tivoli Box Office, får man den automatisk refunderet.

For yderligere info om The Voice ’22, kontakt programdirektør Mikkel Westerkam på 20480929 eller på mail: mikkel.westerkam@bauermedia.dk

Bauer Media Audio er Europas førende kommercielle radio broadcaster med mere end 61 millioner lyttere hver uge på tværs af radiostationer, webradioer og podcasts. Bauer Media Audio har radioer i 9 lande; England, Sverige, Norge, Danmark, Irland, Finland, Polen, Portugal og Slovakiet.

Bauer Media Audio er ejet af Bauer Media Group, der også ejer en lang række print- og onlinemedier. Bauer Media Group har 16.000 ansatte, der deler en fælles målsætning; at informere, underholde og inspirere sine brugere. I Danmark ejer Bauer Media landets største kommercielle radiostation NOVA, samt radiostationer som Radio 100, Pop FM, The Voice, Radio Soft og myROCK. Bauer Media har kontakt til flere end 2,5 millioner danskere hver uge.