The Sisters of Mercy bringer deres tilbagelænede og melankolske hybrid af psykedelisk metal til Danmark.

THE SISTERS OF MERCY

17. MAJ 2022 VOXHALL, AARHUS

24. MAJ 2022 STORE VEGA, KBH

The Sisters of Mercy, et af de førende goth-bands fra 1980’erne, bringer deres tilbagelænede og melankolske hybrid af psykedelisk metal til Danmark.

Andrew Eldritchs dybe stemme har, sammen med en trommemaskine døbt Doktor Avalanche, været det gennemgående element i The Sisters of Mercy i over 40 år. Bandet har udgivet tre albummer ’First and Last and Always’ (1985), ’Floodland’ (1987) og ’Vision Thing’ (1990), som blev indspillet i det legendariske Puk studie i Randers, hvor bl.a. Judas Priest og Depeche Mode har udødeliggjort deres musikalske arv.

Trods de få albumudgivelser har The Sisters of Mercy eksisteret som et ekstremt aktivt turnerende act siden begyndelsen. Om hvad der mon kan være hemmeligheden bag deres fortsatte succes udtaler 60-årige Eldtrich: ”1. We have many great songs.
 2. We know about rock music.
 3. We like rock music.
 4. We have f***** every opinion-forming member of your family. 5. We rock.” Oplev The Sisters of Mercy når de vender tilbage til Danmark med shows i både København i Store VEGA og Aarhus i Voxhall!

Billetpriser Købehavn: 340 kr. + gebyr

Billetpriser Aarhus: 325 kr. + gebyr

Billetsalget starter 15. december kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn, PDH Music og Luger Denmark er ligeledes en del af Live Nation Danmark familien. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

The Minds of 99 flytter deres arenatour til april5.1.2022 12:00:00 CET | Pressemeddelelse

The Minds of 99 flytter deres arenatour til april Mere end 65.000 mennesker har allerede købt billet til The Minds of 99s 'Infinity Action' tour, og de skal have hele oplevelsen med. Derfor har Live Nation og The Minds of 99 besluttet at skyde touren nogle få måneder til april 2022. ’Infinity Action’ tour april 2022: 7. april: Royal Arena, Kbh. (Udsolgt - venteliste) 8. april: Royal Arena, Kbh. (Ekstrakoncert) 9. april: Jyske Bank Boxen, Herning 14. april: Arena Næstved (Få billetter) 15. april: Gigantium, Aalborg (Udsolgt – venteliste) 16. april: Jyske Bank Arena, Odense (Udsolgt - venteliste) 21. april: Ceres Arena, Aarhus (Udsolgt – venteliste) 22. april: Ceres Arena, Aarhus (Udsolgt – venteliste) 23. april: Ceres Arena, Aarhus (Udsolgt – venteliste) De nuværende restriktioner gælder som bekendt til den 17. januar og The Minds of 99 skulle have startet deres tour i Næstved 21. januar. En tour med så mange og så store koncerter kræver et ekstremt stort forarbejde. Der skal derfor tag

Marie Key tager på solotour i efteråret hvor hun kommer forbi Konservatoriets Koncertsal.15.12.2021 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

MARIE KEY: SOLO 22 KONSERVATORIETS KONCERTSAL, KØBENHAVN LØRDAG 22. OKTOBER 2022 Marie Key tager på solotour i efteråret hvor hun kommer forbi Konservatoriets Koncertsal i København. Marie Key genoptager sit populære soloformat i efteråret 2022, hvor hun besøger 15 byer rundt omkring i Danmark. Sangskriveren vil både dykke ned i sit store bagkatalog og spille sange som “Uden Forsvar”, “Landet” og “Fatter Det Nu” såvel som sange fra hendes nyeste album fra 2020, der blandt andet kastede radiosinglerne “True Love” og “Tænker På Os To” af sig. Marie Keys solokoncerter har allerede vakt stor begejstring hos hendes publikum - blandt andet på grund af Marie Keys helt særlige evne til at fortælle historier og underholde sit publikum mellem numrene. Stemningen til solokoncerterne er afslappet og uformel og med sine humoristiske fortællinger binder Marie Key koncertens sange sammen og skaber en musikalsk oplevelse med et stort nærvær og mange grin. Marie Key siger om den kommende tour: “Jeg glæ