The Sandmen fortsætter rækken af koncerter fra 2021 med nye koncerter i april og maj 2022.

Foto credit: Kim Wendt

THE SANDMEN
LIVE FORÅR 2022

Bandets kærlighed til live optræden har altid stået i et særligt vigtigt og inspirerende centrum. Både for udviklingen af ny musik, og for kammeratskabet, men især for at høste den energi mellem scene og publikum, som er en fuldstændig uvurderlig del af den benzin, bandet bruger i alt videre arbejde. Koncerterne afvikles i en periode, hvor indspilningen af det næste Sandmen album er i fuld gang, og muligheden for at afprøve nyt materiale er nærliggende.

Fortællingen om The Sandmen som et helt særligt stærkt live orkester fortsætter, og koncerterne er igen den gyldne mulighed for at opleve musikken leveret på The Sandmens kompromisløse, groovy, hårde og direkte måde.

Sandmen siger selv: ”Det er det her vi gør. Det vi elsker mest. Klart mest. På en scene foran et publikum. Direkte levering og direkte afregning. Levende musik. Spænding og energi. Den lækreste og vildeste energi. At lykkes med at overgå os selv når vi spiler live. Nå helt derud hvor bandet bliver én flydende størrelse. Spille sammen. Lade det utilsigtede ske, elske mislyde, små fejl, alle farverne… og så det ultimative af det hele, nemlig når publikum rejser helt med hele vejen

01.04 GJETHUSET. Frederiksværk
08.04 VIFTEN. Rødovre
09.04 POSTEN. Odense