THE NIGHT FLIGHT ORCHESTRA TAGER PÅ TURNÉ TIL FORÅRET OG BESØGER PUMPEHUSET 16. MARTS

The Night Flight Orchestra er et svensk rockband fra Helsingborg, som blev dannet i slutningen af 00'erne af medlemmerne fra det legendariske metalband Soilwork. Det flere Grammy-nominerede band har siden starten været drevet af et ønske om at skabe sit eget rum gennem musikken, væk fra den grå og kedelige hverdag.

Bandet vendte for nylig tilbage fra en europæisk turné, deres første siden 2020, da Aeromantic-turneen pludselig blev aflyst på grund af pandemien. Med udgivelsen af ​​deres sjette album ’’Aeromantic II’’ længtes bandet efter at spille live igen. Nu er de tilbage, stærkere og mere klar end nogensinde til at levere hvad de kalder en fuld "Aeromantic experience".

Som sædvanligt er The Night Flight Orchestras signatur "mere af det hele", så kom og dans med dem i Pumpehuset til foråret!

Billetsalget starter fredag 25. november kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Barbara Moleko spiller sin hidtil største koncert 14. maj på Det Kongelige Teaters Gamle Scene.23.11.2022 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

BARBARA MOLEKO 14. MAJ 2023 DET KONGELIGE TEATER, GAMLE SCENE Barbara Moleko spiller sin hidtil største koncert 14. maj på Det Kongelige Teaters Gamle Scene. Barbara Moleko har de seneste 10 år prydet den danske musikscene med sange som ’Gør Mig Lykkelig’, der peakede som #3 på airplaycharten, og ’Tag Min Hånd’ som #8. Derudover, har hun udgivet singlen ’Sultne Øjne’, der blev et stort radiohit på P4. Nu er Barbara Moleko ude med sin nye single ’Karma Kommer’, som sætter fokus på at alt har en konsekvens og at det er vigtigt at kunne tage ansvar for hvad man gør. I 2023 tager Barbara ansvaret på sig, og inviterer publikum til en unik koncert på de skrå brædder ved Kongens Nytorv. Selv udtaler Barbara: “Jeg glæder mig helt vildt til at skulle stå på et så ikonisk sted som Gamle Scene er - det er virkelig en drøm, der går i opfyldelse! Det bliver en stor aften, og det er fantastisk at kunne dele det med mine fans. Musikken og kærligheden fra dem driver mig, og derfor vil jeg gerne ge

Det islandske band VöK bringer deres suveræne alt-pop til Pumpehuset.22.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VÖK 6. MARTS 2023 PUMPEHUSET Den islandske alt-pop trio VöK er klar til at overtage verden. Bandet, der består af Margrét Rán (vokal), Einar Stef (bas/guitar) og Bergur (trommer), laver musik der indkapsler livets selvmodsigelser. Deres lyd er fyldt med rolige elektroniske teksturer og forførende melodier. Den svinger mellem opløftende eufori og bittersød melankoli. Hver sang er en ny fortællinger, der ofte slører linjen mellem fakta og fantasi, for at skabe berusende og transcendent popmusik. Bandet, der startede i 2013, har udgivet tre fuld-længde albums og et par EP’er. Det seneste album, det selvbetitlede ’VöK’, udkom i september 2022. Om albummet udtalte Einar: “We had previously always relied on help from other producers and we kind of felt like we were ready to take the next step ourselves. We decided to go back into the studio, work on our third album, and just write and produce it ourselves.” I det nye år kommer VöK til at drage på tour med det nye album hvor de kommer til Pum