THE MINDS OF 99: 2 X PARKEN STADION ER UDSOLGT!

The Minds of 99 har netop udsolgt to stadionkoncerter, som det første danske band nogensinde. Til sommer samler de nær ved 100.000 på Danmarks nationalstadion

The Minds Of 99 | Parken Stadion, København | fredag 21. & lørdag 22. juni 2024

Da The Minds Of 99, Live Nation og The Bank Music i fredags, annoncerede ikke én, men to koncerter i Parken, var det med et ønske om at kunne sælge svimlende 70.000 billetter.

Et salg på 70.000 billetter til koncerterne blev hurtigt virkelighed, og da efterspørgslen ved den officielle billetsalgsstart var så overvældende, åbnede vi med det samme op for Parkens fulde kapacitet på begge shows. Det vil sige at nær ved 100.000 billetter blev sat i salg, og disse er allerede nu blevet solgt.

Venteliste er oprettet via ticketmaster.dk

livenation.dkluger.dkticketmaster.dkthemindsof99.com

Det svenske black metalband Dark Funeral spiller i Pumpehuset den 26. januar 202524.9.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det hele begyndte i 1993, da Lord Ahriman og Blackmoon grundlagde den krigsmaskine, vi i dag kender som Dark Funeral – et af de stærkeste black metalnavne nogensinde. Bandet etablerede sig hurtigt som et band, man kunne regne med, og siden er der sket meget. Medlemmer er skiftet ud, flere fantastiske album er udgivet, og Dark Funeral har turneret i intet mindre end 45 forskellige lande med navne som DimmuBorgir, Cannibal Corpse, Deicide, Immortal og mange flere, hvilket har resulteret i et stærkt bånd til en verdensomspændende fanskare.

Det alternative metalband ANKOR indtager Pumpehuset lørdag den 12. marts 2025 i forbindelse med deres Shoganai EU Tour 202523.9.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

ANKOR er et alternativt metalband fra Catalonien, som består af den kvindelig forsanger Jessie Williams fra UK, trommeslager Eleni Nota fra Grækenland, guitarist og sangere David Romeu og Fito Martinez og bassist Julio López fra Spanien. Bandet blev dannet i 2003 i en landsby nær Barcelona, da medlemmer var teenagere. Mere end 20 år senere, med flere albums i bagagen og en verdensomspændende fanbase, er ANKOR nu en reference inden for sin genre.

Sting kommer til Tivoli Friheden i Aarhus 15. juni23.9.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den 17 gange dobbelte Grammy-vindende kunstner STING vender endnu en gang op og ned på tingene med lanceringen af sin “STING 3.0" Tour, præsenteret af Cherrytree Music Company og Live Nation. Sammen med den virtuose guitarist og mangeårige samarbejdspartner, Dominic Miller, og den dynamiske trommeslager Chris Maas (Mumford & Sons, Maggie Rogers), vil Sting spille de mest elektrificerende hits og sjældenheder fra sin tidløse diskografi i Tivoli Friheden i Aarhus ved det udendørs koncertformat,’ Summer Session'.