Telia Danmark

Telia tænder for discovery+

Telia vil gøre det attraktivt for danske familier at samle deres løsninger inden for mobiltelefoni, internet, tv og streaming. Med introduktionen af discovery+ føjer Telia én af danskernes foretrukne streamingtjenester til teleselskabets samlede underholdningstilbud.

Fra i dag kan Telias kunder tilkøbe den populære streamingtjeneste; discovery+. Telia tilbyder de tre pakker ”Underholdning”, ”Underholdning+Live” og ”Sport” til en månedlig pris på henholdsvis 69 kr, 89 kr og 139, hvilket er 10 kr. under markedsprisen.

”De danske familier elsker underholdning, og har i gennemsnit adgang til fire digitale streamingtjenester. Med lanceringen af discovery+ giver vi vores kunder endnu flere fordele, hvilket er helt i tråd med vores ambition om at kunne tilbyde de mest populære streaming- og underholdningsløsninger.” siger Lone Kyhl Hendriksen, direktør for Telias privatforretning.

Afhængig af pakkevalg omfatter discovery+ bl.a. livestreaming af 11 tv-kanaler (Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, Canal 9, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Discovery Channel, Animal Planet, ID - Investigation Discovery & Discovery Science) med underholdning, reality, krimi, sport og live-kanaler, der bl.a. byder på fængende krimi- og realityprogrammer.

På sportsfronten giver discovery+ adgang til sommerens OL i Tokyo, live-sport fra 3F Superliga, VM-kvalifikationskampe, Nations League, engelsk pokalfodbold, de største cykelløb, Grand Slam tennis, PGA Tour og motorsport.

Med introduktionen af discovery+ øger Telia kundetilbuddene indenfor TV og underholdning, der allerede omfatter Telia TVHBO og Spotify.

Lone Kyhl Hendriksen, Head of Consumer & Channels hos Telia

Information om Telia Danmark

Telia Danmark
Ørestads Boulevard 45

I Telia er vi begejstrede for digitaliseringens mange muligheder. Vi transformerer ny teknologi til konkrete produkter, der gør vores kunders hverdag mere farverig, virksomhederne mere effektive og samfundet endnu smartere.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er mere end 700 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.

Vores netværk udgør grundstammen i digitaliseringen af Danmark. Det giver os både et ansvar og en mulighed for aktivt at gøre en positiv forskel ved at bidrage til den grønne omstilling, forbinde mennesker og gøre det trygt at færdes online. Det gør vi gennem udnyttelse og udforskning af digitaliseringens mange muligheder – til glæde for os alle.

Læs mere om os på telia.dk

Følg pressemeddelelser fra Telia Danmark

Flere pressemeddelelser fra Telia Danmark