Telia: De 10 mest populære mobiler i september + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple indtager igen tronen og udgør størstedelen af september måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia. Der er dog også plads til producenterne Samsung og OnePlus. Hos Telia Recycle er Apple iPhone 11 den mest populære mobil at aflevere til genbrug.

Apple indtager hele sejrskamlen på listen over den foregående måneds mest populære mobiler hos Telia. IPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max og iPhone 13 ligger hhv. nummer et, to og tre. Der er dog også plads til andre modeller fra OnePlus og Samsung.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 14 Pro
  2. Apple iPhone 14 Pro Max
  3. Apple iPhone 13
  4. Apple iPhone 13 Pro
  5. Apple iPhone 14
  6. OnePlus 10T
  7. Samsung Galaxy S22
  8. Apple iPhone 13 Pro Max
  9. Samsung Galaxy A33
  10. Apple iPhone 12

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone 11 Pro
  3. Apple iPhone X
  4. Apple iPhone XS
  5. Apple iPhone 12 Pro

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside