Telia: De 10 mest populære mobiler i oktober + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple indtager endnu engang førstepladsen på oktober måneds top 10 mest populære mobiltelefoner. Smartphones fra Samsung, OnePlus og Google Pixel er også stærkt repræsenterede på listen. Hos Telia Recycle er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug i den forgangne måned.

Apple ligger igen på førstepladsen på oktober måneds mest populære mobiler hos Telia med iPhone 14 Pro. Samsung sniger sig også ind på listen med modellerne Samsung Galaxy S22 på en anden plads og Samsung Galaxy S22+ på en niende plads. Der er også plads til OnePlus 10 Pro og OnePlus Nord CE2 Lite modellerne på top 10 listen i oktober og den nylancerede Google Pixel 7 Pro smartphone.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 14 Pro
  2. Samsung Galaxy S22
  3. Apple iPhone 14 Pro Max
  4. Apple iPhone 13
  5. Apple iPhone 14
  6. OnePlus 10 Pro
  7. OnePlus Nord CE2 Lite
  8. Apple iPhone SE (3rd Gen)
  9. Samsung Galaxy S22+
  10. Google Pixel 7 Pro

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11 64GB
  2. Apple iPhone 11 Pro 64GB
  3. Apple iPhone XS 64GB
  4. Apple iPhone 11 Pro 256GB
  5. Apple iPhone 12 Pro 128GB

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside