Telia: De 10 mest populære mobiler i oktober + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Der står Apple iPhone 13 på alle sejrsskamlens tre pladser, men også Samsungs Galaxy S21 Ultra ligger godt til i denne måneds top 10. Hos Telia Recycle er iPhone 8 og iPhone XR oktober måneds mest populære mobiler at indlevere til genbrug.

Apple iPhone 13 er her, der og alle vegne i toppen af denne måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia.

Førstepladsen går til iPhone 13 Pro, andenpladsen går til standardudgaven og tredjepladsen tilhører iPhone 13 Pro Max.

Som nummer fire har Samsungs Galaxy S21 Ultra taget et hop op på listen og ligger foran iPhone 12 mini og iPhone 13 mini på femte- og sjettepladsen.

Samsungs Galaxy S20 FE ligger nummer syv.

På ottendepladsen ligger iPhone 12 - lige foran iPhone 11 på niendepladsen. Listen rundes af af Samsung Galaxy S52s som nummer ti.

I Telia Recycle regi dominerer Apples iPhones som vanligt. Denne måneds førsteplads tilhører iPhone 8, der sammen med iPhone XR og X har været de mest populære modeller af indlevere.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside