Telia: De 10 mest populære mobiler i november + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple indtager de fire øverste pladser på listen over de 10 mest populære telefoner i november. Samsung, OnePlus og Motorola udgør de resterende pladser. Hos Telia Recycle er Apple iPhone 11 den mest indleverede telefon til genbrug.

Apple er endnu en gang et hit på den foregående måneds mest populære mobiler hos Telia. IPhone 14, iPhone 14 Pro, iPhone 13 og iPhone 14 Pro Max udgør top fire på listen. Der er dog også plads til Samsung, som samlet set løber afsted med fire pladser. OnePlus og Motorola er også repræsenteret denne gang.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 14
  2. Apple iPhone 14 Pro
  3. Apple iPhone 13
  4. Apple iPhone 14 Pro Max
  5. Samsung Galaxy S22
  6. Samsung Galaxy S22 Ultra
  7. Samsung Galaxy S22+
  8. OnePlus CE2 Lite
  9. Motorola Moto G22
  10. Samsung Galaxy S21 FE

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone XR
  3. Apple iPhone 12
  4. Apple iPhone XS
  5. Apple iPhone 11

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside