Telia: De 10 mest populære mobiler i november + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple og Samsung sidder hver på fem pladser i denne måneds top 10 over de mest populære telefoner. Apples flagskib iPhone 13 står stærkest med de to øverste placeringer, ligesom Apples telefoner traditionen tro er de mest populære at aflevere til genbrug hos Telia Recycle.

Apple dominerer, men Samsung er i denne måned rigtig godt med på Telias liste over november måneds mest populære mobiler. Der er fem pladser på top 10 listen til hver af de to mobilproducenter.

Førstepladsen indtages af iPhone 13 imens Pro-modellen af samme telefon ligger nummer to. Samsungs Galaxy S21 ligger nummer tre.

Apple iPhone 13 Pro Max ligger på fjerdepladsen imens nummer fem og seks tilhører Samsung med hhv. A02s samt S21 Ultra.

Apple og Samsung deler pladserne på resten af listen. Apples iPhone 12 og iPhone 13 mini ligger nummer syv og otte. Og Samsungs Galaxy S20 FE samt A52s udgør rosinerne i pølseenden som nummer ni og ti.

I Telia Recycle regi står der traditionen tro Apple over det hele. Den mest populære telefon at aflevere til genbrug af iPhone X efterfuldt af iPhone 11. Apple iPhone XR, 11 Pro og 7 er med som nummer tre, fire og fem på listen.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside