Telia: De 10 mest populære mobiler i marts + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple iPhone 13 er her, der og alle vegne i toppen af denne måneds liste over de mest populære mobiler. Samsung har sat sig på i alt fire pladser i Top 10 og hos Recycle er det iPhone 11, der er mest populær at aflevere til genbrug.

Apples iPhone 13 indtager hele sejrsskamlen og lidt til i denne måneds oversigt over de mest populære mobiler hos Telia. I henholdsvis standard version, Pro, Pro Max og Mini står der iPhone 13 på både første-, anden-, tredje- og fjerdepladsen.

Samsung er også godt med og sidder på i alt fire pladser på listen - nummer fem, syv, otte og ni.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 13
  2. Apple iPhone 13 Pro
  3. Apple iPhone 13 Pro Max
  4. Apple iPhone 13 Mini
  5. Samsung Galaxy A52s
  6. Apple iPhone 11
  7. Samsung Galaxy S21
  8. Samsung Galaxy S22
  9. Samsung Galaxy S22 Ultra
  10. Apple iPhone SE (3. gen)

I Telia Recycle regi er Apples iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone XR
  3. Apple iPhone 8 plus
  4. Apple iPhone SE
  5. Apple iPhone XS

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside

Nu kan du købe næsten nye mobiltelefoner hos Telia9.5.2022 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Telia lancerer nu ”Næsten Ny”, der giver kunderne mulighed for at købe en brugt mobiltelefon, der er serviceret, renset og klargjort, så den fremstår som næsten ny. Brugte mobiltelefoner er godt for både kundens pengepung og klodens ressourcer. Og Telia giver 12 måneders garanti og 24 måneders reklamationsret på de brugte telefoner, hvilket giver forbrugeren de samme vilkår som ved køb af en helt ny mobil.