Telia: De 10 mest populære mobiler i maj + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple iPhone 13 indtager de tre øverste pladser over den foregående måneds mest populære mobiler hos Telia. Samsung er også godt med og sidder på i alt fire pladser. Hos Telia Recycle er Apple iPhone 11 og Apple iPhone XR de mest populære modeller at aflevere til genbrug.

Apple iPhone 13 tager både første-, anden-, og tredjepladsen på listen over maj måneds mest populære mobiler hos Telia. Samsung er også godt repræsenteret og tager fire af pladserne - nummer fire, fem, ni og ti.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 13
  2. Apple iPhone 13 Pro
  3. Apple iPhone 13 Pro Max
  4. Samsung Galaxy S21
  5. Samsung Galaxy S22 Ultra
  6. Apple iPhone 11
  7. Apple iPhone SE (3. gen)
  8. Apple iPhone 12
  9. Samsung Galaxy S20
  10. Samsung Galaxy S22

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone XR
  3. Apple iPhone X
  4. Apple iPhone 8
  5. Apple iPhone 7

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om nye mobiltelefonerbrugte mobiltelefoner (Næsten Ny) og Telia Recycle.

Telia og Telenor sikrer ny grøn strøm til nettet gennem stor elkøbsaftale med Better Energy9.6.2022 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Telia og Telenor har indgået en elkøbsaftale med Better Energy, der betyder, at der bliver tilført 125 GWh om året af ny grøn og støttefri strøm til det danske elnet. På grund af aftalen vil Better Energy således opføre en ny solcellepark, der forventes nettilsluttet indenfor 2-3 år. Solcelleparken skal levere grøn strøm til Telia og Telenors mobilnetværk, som med aftalen vil dække ca. 75 % af selskabernes strømforbrug til netværket.

Nu kan du købe næsten nye mobiltelefoner hos Telia9.5.2022 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Telia lancerer nu ”Næsten Ny”, der giver kunderne mulighed for at købe en brugt mobiltelefon, der er serviceret, renset og klargjort, så den fremstår som næsten ny. Brugte mobiltelefoner er godt for både kundens pengepung og klodens ressourcer. Og Telia giver 12 måneders garanti og 24 måneders reklamationsret på de brugte telefoner, hvilket giver forbrugeren de samme vilkår som ved køb af en helt ny mobil.