Telia: De 10 mest populære mobiler i maj + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Samsung står godt på denne måneds liste med en andenplads samt fire pladser i alt. Apple sidder fortsat på førstepladsen og iPhone 12 er på listen i fire forskellige versioner. Hos Telia Recycle er iPhone X og 8 fortsat populære, men Samsung Galaxy S9 har også fået en plads på listen over de mest populære brugte mobiler at indlevere.

Der står Apple iPhone 11 på førstepladsen, men Samsung Galaxy S21 er nummer to i oversigten over denne måneds mest populære mobiler hos Telia.

Tredje til sjettepladsen står der iPhone 12 på. Som henholdsvis almindelig, Pro, Pro Max, og mini ligger den populære model foran iPhone SE på plads nummer syv.

Samsung runder listen af med Galaxy S52 som nummer otte, S21 Ultra som nummer ni og S20 FE som nummer 10.

I Telia Recycle regi dominerer iPhonen stadig med modellerne X, 8, 7 og 11. I denne måned har Samsung dog også fundet vej på listen med Galaxy S9.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at indlevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.