Telia: De 10 mest populære mobiler i juni

Apples iPhone 13 sidder stadig på toppen, men der er også plads til andre producenter på denne måneds liste over de mest populære mobiler.

Apple iPhone 13 indtager hele sejrsskamlen på listen over juni måneds mest populære mobiler hos Telia. IPhone 13, iPhone 13 Pro og iPhone 13 Pro Max ligger hhv. nummer et, to og tre. Ganske som det var tilfældet i maj måned. Apple-dominansen efterlader dog stadig plads til modeller fra både Samsung og Xiaomi.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 13
  2. Apple iPhone 13 Pro
  3. Apple iPhone 13 Pro Max
  4. Apple iPhone 11
  5. Samsung Galaxy S22 Ultra
  6. Apple iPhone 13 mini
  7. Samsung Galaxy S21 FE
  8. Apple iPhone SE
  9. Xiaomi Redmi Note 11 Pro
  10. Samsung Galaxy S21

Se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside

Telia og Telenor sikrer ny grøn strøm til nettet gennem stor elkøbsaftale med Better Energy9.6.2022 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Telia og Telenor har indgået en elkøbsaftale med Better Energy, der betyder, at der bliver tilført 125 GWh om året af ny grøn og støttefri strøm til det danske elnet. På grund af aftalen vil Better Energy således opføre en ny solcellepark, der forventes nettilsluttet indenfor 2-3 år. Solcelleparken skal levere grøn strøm til Telia og Telenors mobilnetværk, som med aftalen vil dække ca. 75 % af selskabernes strømforbrug til netværket.