Telia: De 10 mest populære mobiler i juni + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple er tilbage på sejrsskamlens tre øverste pladser efterfulgt af Samsung og OnePlus, der denne måned rammer fjerde- og femtepladsen. Hos Telia Recycle er Apple også populær og sidder på hele top 5.

Der står igen Apple på top 3 over den foregående måneds mest populære mobiler hos Telia. IPhone 12, iPhone 12 mini og iPhone 12 Pro er øverst på listen.

På fjerdepladsen ligger Samsungs Galaxy S21 imens der på femtepladsen i denne måned er blevet plads til OnePlus Nord N100.

Apple og Samsung deler pladserne på resten af listen.

Som nummer seks ligger iPhone 12 Pro Max, nummer syv er Samsungs Galaxy S21 Ultra og pladsen som nummer otte tilhører iPhone 11. Listen rundes af af iPhone SE som nummer ni og Galaxy A52 på tiendepladsen.

I Telia Recycle regi dominerer Apple igen. IPhone 8, X, 7 11 og XR udgør denne måneds fem mest indleverede modeller.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside