Telia: De 10 mest populære mobiler i juli + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Samsung Galaxy S22 sidder øverst på tronen på juli måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia. Apple dominerer traditionen tro derudover og indtager de tre næste placeringer. Hos Telia Recycle er Apple iPhone 11 den mest populære mobil at aflevere til genbrug.

Samsung er populær i sommervarmen. Med modellen S22 indtager den sydkoreanske mobilproducent den øverste plads på denne måneds top 10 liste over de mest populære mobiler hos Telia.

På pladserne lige under Samsungs topmodel lurer Apple iPhone 13 med tre forskellige modeller som nummer to, tre og fire på listen.

Den fulde liste ser således ud:

1. Samsung Galaxy S22
  2. Apple iPhone 13
  3. Apple iPhone 13 Pro
  4. Apple iPhone 13 Pro Max
  5. Samsung Galaxy S22+
  6. Apple iPhone 11
  7. Xiaomi Redmi Note 11 Pro
  8. Apple iPhone 13 mini
  9. Apple iPhone SE
  10. Apple iPhone 12

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Samsung Galaxy S10
  3. Apple iPhone XR
  4. Samsung Galaxy S20 5G
  5. Samsung Galaxy S21 5G

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside

Telia og Telenor sikrer ny grøn strøm til nettet gennem stor elkøbsaftale med Better Energy9.6.2022 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Telia og Telenor har indgået en elkøbsaftale med Better Energy, der betyder, at der bliver tilført 125 GWh om året af ny grøn og støttefri strøm til det danske elnet. På grund af aftalen vil Better Energy således opføre en ny solcellepark, der forventes nettilsluttet indenfor 2-3 år. Solcelleparken skal levere grøn strøm til Telia og Telenors mobilnetværk, som med aftalen vil dække ca. 75 % af selskabernes strømforbrug til netværket.