Telia: De 10 mest populære mobiler i juli + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Samsung Galaxy S21 indtager denne gang førstepladsen som juli måneds mest solgte mobil hos Telia. Apple følger efter på de næste pladser. Hos Telia Recycle er Samsung også at finde - denne gang som nummer fire på listen over top 5 mobiler indleveret til Recycle.

Denne måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia toppes af Samsung Galaxy S21. På de efterfølgende pladser står der Apple. Apple iPhone 11 ligger nummer to og iPhone 12 indtager pladsen som nummer tre.

På fjerde- og femtepladsen ligger iPhone 12 Pro og iPhone 12 Pro Max.

Apple og Samsung deler pladserne på resten af listen, men to nye Samsung modeller har i juli måned været ekstra populære.

Som nummer seks ligger iPhone 12 mini, men som nummer syv og ny på listen er Samsungs Galaxy S20. Plads nummer otte tilhører iPhone SE, imens plads nummer ni bliver indtaget af Galaxy S21+, som også er ny på listen. Galaxy S21 Ultra ender på en tiendeplads.

I Telia Recycle regi dominerer Apple fortsat, men i juli måned er Samsung Galaxy S10 kommet på en fjerdeplads over top 5 mobiler indleveret til Telia Recycle.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside